Bez Kitaplık

bez kitaplık
Montessori felsefesinde bebeğin istediği eşyalara kendisinin ulaşmasının önemli olduğunu söylemiştim.Bu doğrultuda kitaplarına kolay erişebilsin diye bez kitaplık yaptım.Elimdeki kumaşı ikiye katladım ve kenarlarını diktim.Üstten boruyu geçirmek için biraz boşluk bıraktım,kıvırdım ve diktim.Ama içine boru takmaktansa daha yumuşak birşey tercih ettim.Kutudan ev yaparken kullandığım yapışkanlı folyoların rulolarını atmamıştım.Bunları birbirleriyle bantladım ve kitaplığın boşluklarından geçirdim.Her iki tarafı birbirine bağladım ve ortasına kitapları koydum.Aslında bu iki tarafı tutturmak için ayrı aparatlar var ama ben geçici bir çözüm aradığım için bu şekilde yaptım.Şimdiilik işimizi görüyor.Gülse önüne oturduğu zaman kitapları çekip alabiliyor.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı KENDİN YAP, MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Bez Kitaplık

  1. melike dedi ki:

    Çok güzel bir çalışma , ( bu arada bende Nasreddin Hoca’nın torunuyum Akşehirliyim 😀

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.